Aset vs Liabiliti - Setakat Mana Kefahaman Anda Mengenainya...??

Cuba Fahamkan Apa Itu ASET vs LIABILITI ..??? 

Ramai yang tak tahu, dengan gaji yang sedikit, tapi kalau tahu caranya, anda dah pun boleh jadi PROPERTY PLAYER!
Ramai yang jadi JUTAWAN dalam bidang ni, salah satu PASIF INCOME yang sangat bagus dan menarik!! Kalau nak tahu apa maksud Pasif Income, sila KLIK SINI

Ramai juga yang tak tahu, boleh beli property macam ni dengan modal yang rendah & boleh jugak tanpa
modal...hmmm..ruginya kalau tak tahu!

Seandainya anda dah masuk kursus KEBEBASAN KEWANGAN SEUMUR HIDUP, maka PROPERTIES adalah cara seterusnya

Untuk dapat income berterusan tanpa penat lelah letih dan sebagainya bersama UNSTOPPABLE.
Dengan gaji yang minima, anda boleh mula dan dalam masa 2-5 tahun, anda dah pun boleh dapat RM1,000,000 dari bidang ini. Jangan terperanjat dengan hasil dari bidang ini, cuma nak kena 'tahu' je..susah pasal tak tahu, dah tau senang gila!


Memanglah rugi sangat-sangat kalau tak tahu kelebihan properties ni, ramai yang ingat bidang properties ni nak kena jual bangunan'..hahaha..pelik!!

Dan nampaknya, kaum bumiputera langsung tak ramai yang tahu pasal bidang ni, rela bekerja 30-40 tahun dan langsung tak ambil tahu tentang cara paling simple buat duit dalam tidur!!

Penat dah buat benda yang sama....  pagi keje balik petang cukup bulan bayar hutang!!!....pagi keje balik petang cukup bulan bayar hutang!!!...bulan depan buat lagi perkara yang sama... Kalau nasib tak baik, pergi kerja balik kerja lepas tu meninggal kat tengah jalan...!!! Kalau meninggal lepas dapat gaji tu kira OK lagi...Bagaimana kalau meninggal time tengah bulan...? Sape plak nak bagi duit beli susu anak....? Mak Mertua? Kawan2? Sudah-sudahla tu...Sampai bila nak buat macam ni?.....sampai sakit??...sampai tua??...sampai mati???...adehh!!!..

Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian!

Tak salah kalau telefon atau drop SMS ke nombor ni...penerangan adalah percuma...tak perlu bayar pun.....!!!! Cuma nak dengan tak nak tahu macamana nak KAYA jer...!!! Saya dah dapat, anda takkan nak tengok jer...?

012-2972898 ~ HAIREY

( Tu la,,, dengar la lagi cakap2 orang yang GAGAL...!!! Kalau time kita susah takde duit, bukan derang yang datang bagi duit nak tolong kita....Lagi nak suruh kita GAGAL...!!! Saya cukup hairan kenapa orang kita tak mahu ikut cakap orang yang dah berjaya...Wallahualam... )

NAK DUIT KE NAK MASALAH NI...??? HANG PA PIKIAQ SENDIRI NOOO...

*
*
*
*
contact form faq verification image

Web forms generated by 123ContactForm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...