MENGAPA KITA TIDAK MAHU HIDUPKAN IMPIAN KITA....?!!!

KITA SEMUA MEMPUNYAI IMPIAN...SELAGI KITA HIDUP, JANGAN BIARKAN IMPIAN TU TERKUBUR BERSAMA-SAMA DENGAN KITA...JALAN DAH ADA, CUMA MALAS DAN TAKUT NAK BUAT...NAK KAYA DAN BERJAYA KENA BERANI.... ~~ MASTER SIFOO KHAIRUL R's

EMPOWER - Tuned by UNSTOPPABLE

Orang Berjaya Melihat dan Merebut PELUANG serta menggunakan peluang yg ada dengan sebaik Mungkin..Sikap "TAK ATAU TIDAK" Kepada peluang menyebabkan mereka miskin di bumi sendiri..!! Excellent ..!! - Am's -

EMPOWER - Tuned by UNSTOPPABLE

You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails to always reach your destination.....~ Apayz

EMPOWER - Tuned by UNSTOPPABLE

Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending ::: Yazid Halib

EMPOWER - Tuned by UNSTOPPABLE

Tahniah warga infoprenuers..feedback sangat dahsat..aizad dah dapat rm7k r factor hari ni! Takkan nak tengok jer? ~ Khairol R / Master Sifoo

Ramai Orang Memberi Alasan Untuk GAGAL...!!! Tetapi Hanya Anda Yang Boleh Beri Satu Sebab Untuk BERJAYA....!!!


Kebanyakan orang mempunyai impian yang sangat besar dan sentiasa impikan yang indah-indah belaka...Tetapi apabila tiba satu peluang mereka akan menolak dengan seadanya.ini membuatkan mereka akan duduk dalam keadaan sama saja sebab bagi saya 'If u do the same, U get the same'..dalam kotak fikiran mereka bermain 1001 alasan...Antara sikap yang orang yang gagal ialah suka bagi alasan dan suka complain tapi tiada tindakan...Antara alasan yang keluar dari mulut orang yang gagal antaranya saya takut untuk cuba, saya balik fikir, saya tengok dulu, saya malas, saya tak pandai cakap, saya takdeduit dan bermacam-macam lagi..tapi mereka masih belum sedar bahawa mereka masih duduk dalam kesempitan dan sering merungut dengan kehidupan seharian contoh rungutan yang keluar ialah..aduh sewa rumah tak bayar lagi, kereta dah 2 bulan tak bayar, credit card dah decline, minyak naik lagi dan banyak lagi ...Sesungguhnya golongan ini ialah golongan yang selesa dalam kesusahan..Apabila dapat peluang mereka menolak tetapi masih belum sedar bahawa mereka dalam kesusahan..Jadi marilah kita merebut peluang yang ada...Kaum lain berlumba-lumba untuk berjaya, kita masih dalam keadaan sama saja..masih duduk di bawah tempurung...Sedarlah bahawa ekonomi kita di tangan orang lain...nama je tanah melayu tapi ekonomi orang lain yang control.WHY???.

Kenapa Orang Kaya Semakin Kaya Dan Orang Miskin Semakin Miskin?

Ramai orang yang menghadapi masalah dalam kewangan mereka, tetapi tidak ramai yang suka dan tidak tahu menyelesaikannya..kenapa dan mengapa?
mengikut kajian 95% manusia hidup dalam kemiskinan dan hanya 5% saja yang hidup dalam kekayaan. ini kerana 95% manusia tidak suka dengan apa yang dilakukan oleh 5% manusia yang kaya ini.selain itu, kebanyakan manusia hanya mengunakan 3% daripada otak mereka sedangkan tuhan telah menganugerahkan 100% daripada otak mereka untuk berfikir.kerana itulah hari ini pendapatan yang kita perolehi hanya 3%. sebenarnya kita merupakan manusia yang suka mensia-siakan kebolehan yang kita ada ini disebabkan kita sentiasa selesa dengan apa yang telah kita perolehi(comfort zone). selain itu, kita lebih cenderung untuk membeli liabiliti(duit keluar) berbanding aset(duit masuk) walaupun kita tahu aset yang kita ada hanya gaji sedangkan liabiliti yang kita ada lebih daripada gaji yang kita perolehi.

Langkah Jutawan Anda Bemula Di Sini....











Untuk mendapatkan penerangan secara PERCUMA dari saya, sila ikut arahan di bawah. Anda akan saya hubungi secepat mungkin. Insyaallah..


Taipkan seperti berikut :
Nama >> No Telefon >> Lokasi
Contoh : hairey 012-297 2898 cheras
( Radius saya hanya di KL dan Selangor sahaja )





EMPOWER - Team Leadership Terhebat Di Malaysia...Kenapa Mesti Empower...?



EMPOWER~UNSTOPPABLE adalah satu komuniti yang mana menggunakan banyak platform dan tujuannya cuma satu, KEBEBASAN KEWANGAN SEUMUR HIDUP!

Ada banyak syarikat, ada banyak individu yang offer anda, tapi kebanyakannya tak bercakap atas dasar BUKTI, cuma omong kosong je. EMPOWER~ UNSTOPPABLE mengamalkan sikap selamat & memilih platform yang SAH dan JANGKA PANJANG, bukan setakat buat bisnes dan jadi kaya sekejap.

Anda akan dibimbing bagaimana cara manage duit yang paling maximum, bersara dalam masa 2 bulan, pakai kereta mewah dalam masa 4 bulan dan memiliki 'pasif income' selama anda di dunia ini, InsyaAllah!

Antara platform yang EMPOWER~UNSTOPPABLE gunakan adalah:
  • Kebebasan kewangan tanpa berniaga
  • ASB boleh dapat 30% setahun
  • Tukar hutang jadi INCOME
  • e Networking - online business
  • Properties - RM500k setahun
  • Perhotelan
Kadang-kadang kelakar jugak bila tengok ramai yang terpedaya dengan promosi individu yang menjanjikan duit tanpa mengetahui platformnya sama ada menyalahi undang-undang atau tak!
Anda perlu tahu, perbezaan akta Bafia dengan AJL supaya tak terperangkap dengan busines palsu di internet! Di EMPOWER~UNSTOPPABLE, kami telah menjalankan perniagaan ini hampir 5 tahun dan tak mengalami apa-apa masalah dari segi Syariah mahupun juga Undang-undang Negara!

Hubungi Saya 012-297 2898 untuk penerangan Percuma...!!

Bagaimana Nak Jadikan Duit Bekerja Untuk Kita....?


KONSEP PENDAPATAN PASIF

Pendapatan Aktif : Anda dibayar berdasarkan masa anda bekerja.
(Lebih 90% orang kerja makan gaji!)

Pendapatan Pasif :
Anda kerja sekali tetapi dapat dibayar tanpa
henti! (Kurang 10% gunakan teknik ini)

Rahsia kekayaan yang sebenar bukanlah terletak kepada berapa banyak wang yang dimiliki tetapi kebebasan yang mereka miliki.

Mereka bebas untuk:
- menonton wayang & 'berinternet' di Starbucks ;)
- menikmati sarapan pagi dengan tenang!
- bersantai dipantai tanpa gangguan!
- 'ter'shopping!

- meluangkan masa bersama ibu bapa tercinta!
- melihat anak-anak membesar!


Oleh kerana hasil pendapatan mereka banyaknya daripada pasif, mereka mempunyai lebih masa terluang untuk digunakan. Jika anda melihat konsep pendapatan pasif ini berbanding kehidupan orang disekeliling anda, banyak kumpulan yang tidak sekaya mana seperti yang anda lihat. Doktor pakar dan doktor gigi tidak mempunyai pendapatan pasif daripada hasil titik peluh mereka.

Potensi pendapatan mereka ada hadnya. Mereka hanya boleh berjumpa sejumlah tertentu pesakit sahaja. Dan mereka juga mestilah berjumpa dengan setiap pesakit tersebut. Ianya aktif. Begitu juga dengan pegawai kerajaan, peguam atau jurujual. Kebanyakkan daripada mereka tidak mempunyai pendapatan pasif. 


Mereka memang nampak kaya, tetapi sebenarnya mereka tetap bergantung kepada gaji seperti kebanyakkan daripada kita.
Berapa peratuskah hasil pendapatan anda adalah pasif????


Sila hubungi saya untuk penerangan PERCUMA
012-297 2898 HAIREY

NAK JOIN eMPower TEAM? Kalau Anda 'Genuine' Dan Serius... Why Not?!!

Dengan menyertai kami, anda akan dibimbing:
  • Bagaimana dengan ASB anda boleh mendapat potensi sehingga 30% setahun
  • Bagaimana dengan PROPERTIES anda akan mendapat RM4 juta dalam masa 5 tahun
  • Bagaimana menggunakan penyimpan kekayaan sebenar anda sentiasa BERDUIT dan menjadi bertambah KAYA

  • Bagaimana mendapat income PASIF secara berniaga maupun tak berniaga!
  • Bagaimana mendapat sekurang-kurangnya RM 5000 sebulan dan potensi RM5000 setiap hari!
  • Cara terbaik MULTIPLY duit anda seperti yang diamalkan oleh orang KAYA yang tak mahu share dengan anda
  • Bagaimana loan rumah, loan peribadi, credit card menjadi penambah INCOME ANDA bukan menjadi penambah hutang anda!
  • Anda akan dibimbing secara berterusan sehingga anda Berjaya!
Bertindaklah sekarang!! SMS nama dan lokasi untuk appointment: 012-297 2898 

Kerja Berpuluh2 Tahun Lepas Tu Miskin Lepas Pencen..Bagaimana RM1 Digandakan 20 Kali Menjadi RM1Juta...?

RM1 kalau kita MULTIPLY 20 kali akan jadi RM1 juta!

1.RM1 x 2 = RM2
2.RM2 x 2 = RM4
3.RM4 X 2 = RM8
4.RM8 X 2 = RM16
5.RM16 X 2 = RM32
6.RM32 X 2 = RM64
7.RM64 X 2 = RM128
8.RM128 X 2 = RM256
9.RM256 X 2 = RM512
10.RM512 X 2 = RM1024
11.RM1024 X 2 = RM2048
12.RM2048 X 2 = RM4096
13.RM4096 X 2 = RM8192
14.RM8192 X 2 = RM16,384
15.RM16,384 X 2 = RM32,768
16.RM32,768 X 2 = RM65,536
17.RM65,536 X 2 = RM131,072
18.RM131,072 X 2 = RM262,144
19.RM262,144 X 2 = RM524,288
20.RM524,288 X 2 = RM1,048,576



Inikah yang anda mahu? Kerja penat-penat berpuluh tahun lepas tu miskin?
Ramai yang tak tahu, dan ramainya yang tak nak ambil tahu, sebenarnya senang je kalau nak jadi kaya. Beza antara orang kaya dengan miskin adalah TAHU dengan TAK TAHU. Ramai jugak orang miskin tak kaya-kaya pasal TAK NAK AMBIL TAHU! Ibarat macam hari-hari naik tangga..penat..padahal LIF ada kat sebelah je…oleh kerana sombongnya kita tak nak ambil tahu, maka naik jelah tangga penat lelah tiap-tiap hari!


Tapi hari ni kami tunjukkan jalan, macam mana kalau selama hari ni kita asyik bekerja, dapat duit habis macam tu je, tapi selepas TAHU dengan gaji yang tak seberapa tu anda boleh jadi KAYA dengan cara yang betul dan SAH!

Contoh paling ketara, ramai yang menyimpan di ASB, dapat antara 7-9% setahun, tapi ramai yang tak tahu dengan sistem kewangan yang ada di bank-bank di Malaysia, dan dengan kombinasi SKILL anda boleh menikmati sekurang-kurangnya 30% setahun!

Sebagai contoh, dengan RM50,000 je, guna platform properties, dalam masa 5 tahun je anda dah boleh dapat RM4,000,000.00! padahal berapa ramai yang ada duit atau boleh dapat duit banyak ni, tapi masalahnya tak reti-reti nak guna kelebihan yang ada! Simpan jelah duit-duit tu…takde beza dengan orang miskin kalau ada duit tapi tak boleh nak guna.

Hari ni berapa ramai yang ada gaji atas RM3000 sebulan, tapi tak tahu teknik dan SKILL nak MULTIPLY…kalau ada gaji atau simpanan RM3000 ni, sebenarnya anda boleh duduk rumah yang berharga RM500,000 atau RM1,000,000 dan boleh pulak memandu Kereta SPORT idaman..hmmm…nak TAHU ke??

Ramai pulak yang ada credit card, pun tak reti nak MULTIPLY, pasal takde SKILL…dok swipe menambah hutang ke arah liability...bukan menambah income…tak berapa nak cerdiklah…

Ramai pulak ingat dengan buat MLM boleh jadi kaya, padahal ramai yang kaya sekejap je..lepas tu miskin balik..padahal dah jadi JUTAWAN dah pun…pasal apa jadi macam tu?? Pasal tak tau dan takde SKILL nak MULTIPLY..tak tau nak gandakan duit-duit ni macam orang KAYA yang dah ada di Malaysia ni…mana nak tau, takde siapa pun yang nak SHARE...nak TAHU tak??

Sebenarnya ada banyak platform yang betul dan tak melanggar undang-undang Negara untuk jadi KAYA dan bertambah KAYA…cuma benda ada depan mata tapi tak pernah nampak atau buat-buat tak nampak!

Sila hubungi saya untuk penerangan secara PERCUMA 

012-297 2898
Hairey
-find me on Facebook ~ Harry Maya~

Harga Petrol Naik...? Apa Pula Komplen Anda Kali Ini...? Komplen Tapi Tak Bertindak Takde Maknanyer...!!!!

Apa lagi rungutan anda hari ini...? Apa lagi alasan anda kali ini...? Tak sampai 2 bulan, dah dua kali harga petrol naik. Hermmm...Terasakah bagaimana peritnya keadaan hidup kita sekarang...? Perasankah anda bahawa nikmat hidup anda semakin terhakis...? Tak ada gunanya sekiranya anda semua merungut..Janganlah anda menunggu keadaan atau kerajaan akan berubah kerana tiada siapa yang akan dapat merubah kehidupan anda melainkan DIRI ANDA SENDIRI......Sedarkah anda bahawa selama ini anda hanya menjadi DEFENDER...? Sedarkah anda bahawa anda sebenarnya mampu jadi STRIKER...? Tahukah anda bahawa anda sebenarnya seorang yang HEBAT...?? ( bukan hebat komplen )


Alasan kerajaan menaikkan harga petrol hanyalah mudah sahaja..."KERAJAAN TAK DAPAT MENAMPUNG SUBSIDI PETROL KERANA HARGANYA DI PASARAN DUNIA SEMAKIN MENINGKAT IAITU $100USD SETONG DAN KENAIKAN INI TIDAK DAPAT DIELAKKAN..."saya dari dulu hairan kenapa Malaysia sebagai negara pengeluar tetapi masih bla bla bla....yang merasai kesempitannya ialah anda sendiri...Yang lebih menghairankan saya, tajuk berita sensasi ini di muka surat yang ke 2-3 belakang dan kecil sahaja ruang beritanya...Kategorinya pula bercampur aduk dengan berita yang entahapehapentah...Seolah-olah ianya tidak mendatangkan apa kesan kepada pembacanya...


Dengan ini, saya menyeru kepada anda semua...SEDARLAH...BANGKITLAH DEMI KELUARGA DAN ANAK-ANAK...buatlah sesuatu tindakan yang mendatangkan manfaat kepada diri sendiri selain dari KOMPLEN...Janganlah tunggu keadaan berubah kepada yang lebih baik dengan harapan kononnya dengan itu nasib anda juga akan berubah...PERSEPSI ITU SILAP SAMA SEKALI...


ANDALAH PENENTU HIDUP ANDA...BUKANNYA BOS ATAUPUN KERAJAAN...


Ingatlah kembali impian anda ketika remaja dahulu...bandingkan dengan keadaan sekarang...adakah ianya tercapai...? Ramai orang berkata : " Azam aku tahun 2011 ini ialah melaksanakan azam tahun lepas"...Ini adalah orang yang HIDUP SEGAN TAPI MATI TAK MAHU...


Ramai orang takut hendak mencuba bidang perniagaan kerana BANYAK ALASAN walhal mereka tahu bahawa 9/10 rezeki itu adalah dari bidang perniagaan...Kenapa perlu takut bro...? Saya yakin ada di kalangan pembaca entri ini pernah mengalami kesempitan wang yang kritikal sebelum ni, betul tak...? Tetapi hari ini anda dengan megah dapat berfesbuk dengan Oh! Media, melayari Youtube dan sebagainya...Jadi, adakah ini bermakna anda telah mengatasi KEGAGALAN...? Jawapannya ialah "YA"...Anda telah memenangi peperangan yang kecil...Dengan ini, ANDA JUGA LAYAK MEMENANGI PEPERANGAN BESAR iaitu mencuba sesuatu yang baru untuk mengubah taraf hidup....


Ramai orang takut berniaga sebab mereka tidak mampu mengukur kemampuan diri mereka sendiri..Akan tetapi, SYABAS kepada mereka yang telah mencubanya dan ada yang telah bergelar JUTAWAN....!!! Ramai orang berkata "AKU TAKDE MODAL LAAA...!!!" Tahukah anda, anda sendiri yang percaya bahawa anda MEMANG TAK ADA MODAL...jadi, macamana modal tu nak datang kalau anda sendiri yang minta sebegitu...?


Saya tak mahu bandingkan bangsa Melayu dengan bangsa-bangsa yang lain kerana saya amat sayangkan bangsa saya sendiri iaitu MELAYU...Kita adalah rumpun bangsa yang terbesar di nusantara ini...kenapa masih kata kita GAGAL...? Sebabnya orang kita sendiri yang meletakkan kepercayaan bahawa bangsa Melayu adalah bangsa gagal...Jadi, gagallah ia sebab kita sendiri yang meminta Melayu jadi begitu...


Salah satu faktor yang menyebabkan fikiran masyarakat Melayu berfikiran negatif ialah lambakan berita-berita negatif di dada-dada akhbar...Ini amat merencatkan pertumbuhan minda yang positif...Bila tengok muka depan, penuh dengan gambar-gambar negatif dan adakalanya memalukan bangsa sendiri..Adakah anda berbelanja RM 1.60 sehari hanya semata-mata untuk negatifkan minda anda...? Cuba anda lihat akhbar-akhbar berbahasa Cina dan Inggeris...Amat jauh perbezaannya...Saya banyak dapat info mengenai gadget-gadget elektronik terbaru dalam akhbar Cina dan berbahasa Inggeris...Fikir-fikirkanlah....KLIK SINI kalau tak percaya bahawa setiap hari minda kita dinegatifkan oleh akhbar2 tempatan......DAN SEBENARNYA BUKAN INI YANG ANDA MAHUKAN....!!!!


BERTINDAKLAH SEKARANG SEBELUM TERKENA BATANG HIDUNG SENDIRI....!!!


"ALLAH TIDAK AKAN MENGUBAH NASIB SESEORANG ITU MELAINKAN DIA YANG MERUBAH NASIBNYA SENDIRI..."


PARA PEMBACA SEKALIAN....KETAHUILAH BAHAWA KESUSAHAN YANG MENIMPA ANDA SELAMA INI SEBENARNYA ANDA YANG PILIH SENDIRI...DAN KETAHUILAH BAHAWA ALLAH ITU TIDAK AKAN SESEKALI BERLAKU ZALIM TERHADAP HAMBANYA....


BERTINDAKLAH SEKARANG.....


WALLAHUALAM....


BIARLAH PEMERGIAN KITA AKAN DITANGISI HATTA HAIWAN SEKALIPUN...


FROM ME...


012-297 2898

UNSTOPPABLE - Komuniti Yang Membimbing Anda Menuju Ke Arah Kebebasan Kewangan

EMPOWER~UNSTOPPABLE adalah satu komuniti yang mana menggunakan banyak platform dan tujuannya cuma satu, KEBEBASAN KEWANGAN SEUMUR HIDUP !!
Ada banyak syarikat, ada banyak individu yang offer anda, tapi kebanyakannya tak bercakap atas dasar BUKTI, cuma omong kosong je. EMPOWER~ UNSTOPPABLE mengamalkan sikap selamat & memilih platform yang SAH dan JANGKA PANJANG, bukan setakat buat bisnes dan jadi kaya sekejap.
Anda akan dibimbing bagaimana cara manage duit yang paling maximum, bersara dalam masa 2 bulan, pakai kereta mewah dalam masa 4 bulan dan memiliki 'pasif income' selama anda di dunia ini, InsyaAllah!
Antara platform yang EMPOWER~UNSTOPPABLE gunakan adalah:


* Kebebasan kewangan tanpa berniaga
* ASB boleh dapat 30% setahun
* Tukar hutang jadi INCOME
* e Networking - online business
* Properties - RM500k setahun
* Perhotelan




Kadang-kadang kelakar jugak bila tengok ramai yang terpedaya dengan promosi individu yang menjanjikan duit tanpa mengetahui platformnya sama ada menyalahi undang-undang atau tak!


Anda perlu tahu, perbezaan akta Bafia dengan AJL supaya tak terperangkap dengan busines palsu di internet! Di EMPOWER~UNSTOPPABLE, kami telah menjalankan perniagaan ini hampir 5 tahun dan tak mengalami apa-apa masalah dari segi Syariah mahupun juga Undang-undang Negara!


Nak tau lebih lanjut? SMS Nama >> Lokasi >> 012-297 2898

*
*
*
*
contact form faq verification image

Web forms generated by 123ContactForm

Silent Reader

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...