Kaya Tapi Bertahan Lama...Kenapa....???? ( Sebab Tak Pandai Multiply $$$$$$ )

 Penerangan :

1) Tips & cara menjana duit dan menjadi kaya
 
2) Pengurusan kewangan
 
3) Mengenalpasti jenis-jenis pendapatan (Aktif & Pasif)
 
4) 5 Elemen Bisnes Terbaik untuk dilakukan
 
5) Asas-asas dan platform untuk menjana duit dan menjadi kaya (Kelebihan EMAS, Properties dll)
 
6) Paling penting-fahami konsep MULTIPLY!
 
7) Bagaimana untuk menjadi SUPER RICH dengan aset yg kita ada.

Betapa ruginya hidup kalau hanya ada satu jenis income, iaitu Aktif income! Betapa malangnya hidup seandainya tak ada Pasif income.

Aktif income= maknanya kena berlari baru dapat duit!
Pasif income= maknanya dalam tidur pun dapat duit!

Kalau kita cerdik, nak pilih yang mana?

UNSTOPPABLE adalah merupakan satu komuniti yang membimbing anda menjadi STRIKER bukan lagi DEFENDER!! Anda sendiri tahu yang mana akhirnya pasti MENANG!! ..kalau satu team bola asyik nak bertahan je mana mungkin menang, pasti kecundang..penat asyik cukup-cukup makan..tak tau pulak adanya 'harta karun' tersembunyi yang lama tunggu dikeluarkan!

Untuk jadi STRIKER, cuma perlukan 'SKILL'...hari ni UNSTOPPABLE dah ada lebih 40,000 members dan bertambah antara 1500-2000 orang sebulan!! Mengapa ramai sangat yang berjaya tukar miskin jadi kaya di UNSTOPPABLE? pasal semua ambil langkah jadi STRIKER!!...dan buat keputusan tanpa berfikir lagi..sebab itulah kami semua dah dapat income yang tak terfikir...kalau dah nampak semakin hari semakin ramai yang buat duit di Unstoppable ni..
Ibarat macam duit dah berterabur atas jalan, tinggal nak ambik je..takkan nak tengok je?

Ada beberapa step dalam program ini..

Step 1

Anda akan diperkenalkan cara-cara untuk 'menyemai' biji benih anda dengan cara yang selamat. Di sini secara part time pun potensi pendapatan anda adalah di antara RM5000 ke RM25,000 sebulan. Bergantung pada anda sendiri. Bab modal bukan satu isu. Kami ada jalan untuk dapatkan anda modal jika perlu. Kerana program kami boleh anda lakukan dengan modal yang rendah! Apa dia? Modal yang rendah?? Sukar nak percaya? Anda akan diperkenalkan berberapa cara untuk dapat extra income.Tambahan pula zaman sekarang ni ada teknologi internet yang membolehkan anda jadi reseller secara percuma dan terus boleh buat duit daripadanya tanpa perlu keluar dari rumah.
 
Step 2

Apabila anda telah ada extra income..maka anda akan diberi bimbingan bagaimana nak 'amplify' atau menguatkan lagi income anda sehingga mencecah RM50,000sebulan.

Step 3

Anda akan dibimbing lagi untuk 'protect' income anda supaya berterusan sampai akhir hayat malah boleh pulak diwarisi anak-anak serta generasi kita akan datang!!
 
Step 4

Anda akan diperkenalkan kepada konsep-konsep "Super Rich'..idea-idea ini akan membantu anda untuk berjaya lebih jauh lagi..mana tau anda merupakan bakal BILLIONAIRE yang sedang menetas!!
Anda akan diberi bimbingan serta konsultan sepanjang bersama kami...satu pelaburan yang tak sia-sia..

Kesimpulannya:

Extra INCOME (MODAL)
Part time
potensi income
RM5000-RM25,000 sebulan

AMPLIFY
Full Focus
meningkatkan potensi income
RM25,000-RM50,000 sebulan

Protect INCOME
Long Term
potensi income berterusan
RM25,000-RM50,000 sebulan
sampai akhir hayat
generasi kita

Super RICH Techniques
Millionaires & Billionaires
potensi income
Tanya Selera sendiri

Back-up & BIMBINGAN
Satu Empayar yang kuat;
Sharing Knowledge
bergaul dengan yang berfikiran positif

Kalau bercakap serta berfikir cara yang sama..mana mungkin dapat rasa kekayaan..kerana idea kita masih miskin, ilmu kita masih miskin, pendirian kita masih miskin,percakapan kita terlalu miskin, kebijaksanaan kita terlalu miskin!!

Mahukah anda 'Transformed' kemiskinan anda menjadi kekayaan yang boleh digunakan sampai bila-bila?

 Semua orang nak jadi kaya tapi tak tahu bagaimana skill dan formulanya....Jangan rasa rendah diri, ego, tak mahu ambil tahu dan sebagainya...kita sekarang berada di zaman IT dan Internet...Segala-galanya akan berlaku di luar jangkaan anda....Saya mula-mula pun tak percaya...Tapi bila dah dapat INCOME$$$ dari Internet, LAGI TAK PERCAYA....!!!!

Gunakanlah platform Facebook, Twitter, Blog dan sebagainya untuk menambahkan INCOME$$$ anda....Hubungi saya untuk penerangan lebih DETAIL dan PERCUMA....!!!

Tak susah pun NAK dail atau SMS ke nombor saya ni....

012-2972898
HAIREY


MUNGKIN REZEKI ANDA DI SINI BRO..!!

*
*
*
*
contact form faq verification image

Web forms generated by 123ContactForm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...