UNSTOPPABLE TEAM Yang Terhebat.....Jom Review...!!!!

SIAPA.....

UNSTOPPABLE TEAM adalah satu komuniti anak melayu yang melahirkan usahawan-usahawan yang berjaya dalam bidang e-networking, properties, infopreneurs dan conventional business.

KELEBIHAN.....

Dengan UNSTOPPABLE TEAM anda akan dibimbing bagaimana ingin menjadi seorang usahawan yang berjaya sehingga mencapai ape yang anda impikan dan membimbing anda sehingga anda menjadi jutawan dalam masa yang singkat..

KENAPA......

Kami memilih perniagaan e-networking adalah cepat untuk menjana pendapatan dan potensi pulangan yang besar. ia mudah dijalankan melalui online dan offline..

UNSTOPPABLE adalah satu komuniti anak-anak melayu yang banyak melahirkan usahawan-usahawan muda yang berjaya. Unstoppable team telah ditubuhkan pada tahun 2005 dan telah dibimbing oleh saudara Chairul Niza Abdul Rahman seorang Jutawan E-Networking. Beliau adalah mentor dan leader yang telah banyak membimbing anak-anak muda untuk berjaya dalam bidang keusahawanan E-Dagang. Dalam masa 15 bulan sahaja beliau telah bergelar Jutawan. Beliau juga telah melahirkan ramai jutawan muda dalam bidang ini.
Unstoppable yang telah berpusat di Dataran Sunway Damansara, Kota Damansara Selangor, kini telah mempunyai seramai 30 ribu ahli di seluruh Malaysia.
Unstoppable menyediakan perkhidmatan kaunseling kewangan, perniagaan konvensional, e-dagang, infopreneur dan juga bidang hartanah. Perniagaan yang terbaik dan mampu dilakukan oleh semua golongan tidak kira bangsa mahupun peringkat adalah bidang perniagaan E-Dagang bersama Ui2U. Ini adalah kerana modal permulaannya adalah rendah dan mampu disertai oleh orang ramai bahkan potensi pulangannya yang amat lumayan. Ia satu perniagaan yang global, mudah dan cepat kerana ia berlandaskan sistem IT yang mengikut perkembangan teknologi Internet masa kini. Kursus-kursus juga disediakan untuk membantu ahli-ahli yang telah menyertai Unstoppable Team dan akan dibimbing sehingga berjaya mencapai matlamat individu tersebut untuk merealisasikan impian mereka.

*
*
*
*
contact form faq verification image

Web forms generated by 123ContactForm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...