Kebebasan Kewangan Seumur Hidup

SAYA dah bertemu dengan puluhan ribu manusia, kebanyakannya di sesi-sesi training, purata ramainya yang tak tahu nak ada 'pasif income' dan semuanya hanya 'aktif income'..maknanya kena berlari baru dapat duit, bukannya pasif-tidur pun dapat duit.

10 tahun yang lalu, saya jumpa seorang kawan yang asyik dok cerita, bapak dia berhenti kerja 3 bulan
sebelum kahwin & sampai sekarang tak bekerja. bila saya tanya macam mana, dia jawab...'entahla...tapi dia pusing loan sana, dia pusing duit sini, entah macam mana dia buat..sekarang dah 5 tahun tak kerja dah...'! Masyaallah..ruginya kita tak tahu benda ni...selama 10 tahun saya cari jawapan..akhirnya sekarang ni, saya dah jumpa!!!

Ramai pulak yang tak tahu, nak dapat 'pasif income' ni tak semestinya berniaga, kalau gaji RM1000 -RM2000 sebulan pun dah boleh buat income jenis pasif ni...!

Contohnya senang je, hari ni rata-rata ramai yang ada menyimpan di ASB, tapi hasilnya sangat sedikit...cuma 7% setahun...tapi ramai yang tak tau, sebenarnya anda boleh dapat antara 30%-40% setahun, tanpa mengeluarkan langsung duit ASB tu...hmmm..ruginya kita...patutlah Nabi Besar kita S.A.W. suruh cari ilmu sampai ke liang lahat...! Antara yang terbaik, macam mana nak bersara dalam masa setahun atau pun 6 bulan...cuma perlu tau macam mana dengan sistem kewangan yang sedia ada di Malaysia, anda boleh penuhkan ASB anda (RM200,000) dalam masa 6 bulan, dan nikmati 30% setahun ( RM60,000) atau bersamaan RM5,000 sebulan secara PASIF! Nak kerja lagi ke? hmmmm...

Kalau pandai lagi-RM400,000 ( 2 akaun ASB)-return 30% setahun (RM120,000 setahun) bersamaan RM10,000 sebulan!! WOW!!!

*
*
*
*
contact form faq verification image

Web forms generated by 123ContactForm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...