Cerita Benar Rezeki Datang Dalam Tidur......

Salam perkenalan.....

Seperti mana yang kita tahu, ramai orang yang reject mentah-mentah dan menafikan bisnes secara online ni lebih-lebih lagi yang menggunakan Sistem MLM.......tetapi yang hairannya, ramai yang percaya bahawa bisnes E-Commerce dan Networking ni boleh buat duit...Ada juga sistem MLM yang boleh melahirkan jutawan...Penafian ini adalah disebabkan :

1 ) Tak tahu bagaimana nak buat...
2 ) Tak nak tahu bagaimana nak buat...
3 ) Takut untuk berubah sedangkan mereka tahu yang kehidupan mereka semakin terhimpit dek krisis ekonomi...


4 ) Menyangka mereka telah berada di zon selesa
5 ) Mendapat leader yang pasif
6 ) Cepat putus asa dan kurang jatidiri
7 ) Sebab mereka tak pernah merasa wang yang datang dari internet

Saya pernah merasa wang datang dari internet..rasa bahagia sangat-sangat..tetapi wang itu datang dari produk yang saya buat sendiri iaitu Stiker Hero dan Buku Nota Hero....Bila bukak inbox di Facebook atau Email pagi-pagi buta, ayat yang keluar ialah :

" Bro, gua dah bank in duit semalam...gua nak 3pcs "
" Papa hero, saya dah beli stiker tu...saya nak 4 pcs.."

Dalam tidur jer saya dah dapat RM70...? hebat ni....

Tak percaya ke...? Cuba KLIK SINI....Bagaimana cara saya mempromosikannya pula? Cuba KLIK SINI....Ni cerita benar Bro...Papa Hero tak pandai nak menipu bab-bab ni...he he he 


Nampak tak kuasa Internet ni..? Kalau tak nampak juga, maknanya ada syaitan kat dalam hati yang membisikkan kata-kata penafian...


Ini adalah bukti transaksi online membuat urusniaga penjualan stiker Hero...


cuba lihat, wang masuk setiap hari melalui online.... Secara jujur jelaskan, saya tak pernah buat benda ni, tapi bila dah buat baru saya faham sepenuhnya....




Memanglah ianya tak berapa banyak dan mengkayakan, tapi saya dah dapat merasai duit tu seolah-olah datang dari langit....hasil usaha saya sendiri, saya dah dapat natijahnya walaupun tak seberapa....bagaimana pula kalau saya buat dengan sepenuh hati...? Barulah saya faham bagaimana orang boleh kaya melalui ONLINE sahaja....Tak cuba tak tahu beb...!! Jadi, inilah yang menyebabkan saya menceburi dalam bidang E-Commerce....penafian saya tentang bisnes sebegini amat kuat pada mulanya...Berkali-kali diperkenalkan, saya reject mentah-mentah...


Tetapi apabila saya terfikir dan ingat semula bagaimana duit masuk melalui bank setiap setengah jam ataupun sehari hanya dengan menjual stiker Hero, saya semakin bersemangat...saya apply kebolehan saya di dalam bisnes ni....semua orang ada kelebihan, cuma TAK NAK ambil tahu jer....


Setelah ditunjukkan cara untuk membuat / menggandakan wang melalui E-Commerce & Networking oleh salah seorang jutawan muda UNSTOPPABLE, bagi saya ianya terlalu mudah....Potensinya amat tinggi dan marketing plannya simple dan amat-amat logik....sampai saya terfikir kalau aku join dari dulu kan bagus...!!! Mesti dah pakai Best Man Win macam mereka....Saya dilatih oleh mereka yang sudah bergelar JUTAWAN MUDA....iaitu En Yazid....dan saya juga dilatih oleh mereka yang berjaya mendapat kebebasan kewangan seperti En Bidi, En Faizal, En Khaidir, En Amran, Cik Elyss dan beberapa orang lagi...Kami dah jadi seperti adik-beradik kerana konsep kami ialah Sharing Is Caring....ketika menghadiri sesi latihan, saya langsung tak mengantuk...sebab apa..? Jalan yang dia tunjukkan AMAT JELAS....Saya berazam nak ubah kehidupan saya....saya dah merasai bagaimana dalam tidur pun orang masukkan duit...memang bahagia sangat-sangat....Cuba try bro...!!! Memang best...!!! Dari Facebook jer tu...


Untuk memulakan sesuatu perniagaan memang sukar...bukan senang untuk senang....orang yang jual nasi lemak pun perlu mencari pelanggan / orang...bukan duduk diam jer....tanpa usaha, mereka boleh bungkus meja nasi lemak tu....dengan usaha yang baik, nasi lemak mereka akan sedap dan akan ada pelanggan yang ketagih nasi lemak mereka....Nampak Tak wahai saudara-saudari sekalian..? Dunia dah berubah...gunakan Internet tu untuk tingkatkan taraf hidup...


Saya juga manusia lemah...tak berdaya menghadapi hutang yang tak pernah habis...Saya sedar bahawa mereka telah mendapat keuntungan dari kesusahan saya dan keluarga....Sedar tak sedar, mereka juga adalah peniaga....Courts Mammoth, Maybank, Citibank, RHB, Master Card dan sebagainya......dan sekarang mereka lebih 'advanced' dengan Internet....senang2 jer mereka dapat jejak anda semua dengan internet...cara terbaru adalah dengan Facebook jer....Mulalah nak kamu nak menyalahkan mereka hanya kerana mereka menuntut HAK  yang telah dipersetujui oleh kamu...!!! Dan lupakah kita akan perjanjian kita dengan mereka tu...? Mereka tak salah bro...

Kita adalah pelanggan mereka...Kenapa tak kita lawan mereka balik...? Atau setidak-tidaknya fikir nak lepaskan diri, anak-anak dan keluarga dari belenggu mereka....? Kenapa kita tak gunakan Facebook dan internet untuk lawan mereka balik...? Skill untuk lawan mereka telah ditunjukkan oleh mereka kepada saya...tak ada sebab untuk saya reject mereka sebab jalan dan apa yang ditunjukkan kepada saya 1000% mudah dan betul...nak kata legal, dah legal dah....nak kata halal, dah halal dah....jadi, saya ambil keputusan drastik ni untuk lawan mereka yang selalu minta hutang....


Penat jer aku kerja sampai bergaduh laki bini, last2 diorang juga yang dapat duit...tak berbaloi langsung....!!!


Kalau takut nak berubah, tanyalah kepada mereka yang telah tahu dan telah berjaya...atau sekurang-kurangnya tanyalah :


" Bro, macamana lu boleh pakai Best Man Win...? Leh tak tunjuk kat gua??"


Inilah yang dilakukan oleh Saudara Amran ( UNSTOPPABLE ) satu ketika dahulu...memang saya jadikan dia sebagai inspirasi....dari satu ketika dahulu seorang penyeludup dengan pendapatan RM300 sebulan di Rantau Panjang, Kelantan...Tapi sekarang, beliau telah berjaya memiliki kereta mewah...kalau masih tak percaya lagi, saya tak tahu nak kata apa dah....jalan dia dah bagi, tinggal saya jer nak follow up dari belakang...


Orang beginilah yang akan berjaya...saya dah ditunjukkan jalan oleh mereka...Jadi, marilah sama-sama kita BUAT SAMPAI JADI....janganlah kita terpengaruh dengan orang yang gagal....biarlah orang yang telah berjaya mempengaruhi kita....


Sesiapa yang baca entri ni sampai habis, tahniah saya ucapkan sebab sudi meluangkan masa hanya seminit untuk melangkah ke alam yang baru dan anda menghampiri ke jalan memiliki kebebasan kewangan.....kepada yang masih membuat penafian, jawab jer panggilan Citibank dan Courts Mammoth tu...dah tak boleh lari dah...Gaji anda mungkin mencecah lebih dari RM3,000 sebulan tapi budak yang telefon anda minta hutang tu gajinya baru RM1200....tak segan ke...?




Wallahualam...

*
*
*
*
contact form faq verification image

Web forms generated by 123ContactForm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...