Orang Kaya Selalu Buat Apa Yang Orang Miskin Tak Suka Buat...

Alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi, saya telah melepasi halangan dalam diri yang membelenggu selama ini...Ramai orang gagal melepasi halangan ini kerana masing-masing berguru dengan ALASAN...Beza antara orang kaya dengan orang miskin atau orang yang menyangka mereka kaya ialah ORANG KAYA SELALU BUAT APA YANG ORANG MISKIN TAK SUKA BUAT...hmmm..mendalam maksudnya tu...Ramai orang memberi alasan mengatakan bisnes sebegini mengarut, menipu dan sebagainya...sebenarnya, persepsi saya pada mulanya juga memang sebegitu...Kawan-kawan saya berkata " Kau jangan join, nanti kau kena tipu"...ada juga yang berkata" Kau jangan join, nanti diorang pengaruh fikiran kau"....hmmm...dengan tanpa berfikir panjang, saya pun menuruti kata-kata mereka walhal saya tahu bisnes ni memang ada potensi untuk mengubah hidup....

Timbul pula satu persoalan dalam minda saya..kalau orang dalam bisnes ni mempengaruhi saya sekalipun, mereka menerapkan nilai-nilai yang positif dan ianya untuk memajukan diri...Saya amat hairan kawan-kawan saya yang berkata sedemikian lari lintang-pukang bila didatangi para-para tabligh yang cuba menyampaikan seruan Allah SWT....hmmm..patutkah saya ikut orang-orang yang berfikiran sebegini...?


Gambar Hiasan ~ Dato' Aziz Bakar ( foto dari Google )

Alhamdulillah, semenjak saya bertemu dengan leader-leader Empower ( million thanks tu Aina, Bidi, Faizal, Amran, Abid, Shahir, Shukor, Abg Yazid MCM dan yang lain-lain ) kehidupan saya berubah...mungkin dari segi fizikal tak ketara sangat, tetapi saya berubah dari segi minda...Minda adalah segala-galanya....

Ramai orang hari ini diprogramkan minda mereka untuk mendapat gaji pada hujung bulan...Sudah tentulah mereka hairan bagaimana ahli-ahli Empower mendapat gaji bulan pada setiap hari...Bagi saya, ianya taklah menghairankan sebab saya dah tahu macamana caranya untuk mendapat sekurang-kurangnya RM1,000 sehari dengan cara yang halal...Perniagaan ini amat teguh dan hampir tiada risiko...

Leader-leader Empower ~ Unstoppable selalu membawa saya ke seminar-seminar jutawan...saya dah sedar selama ini saya telah menjadi HAMSTER...dari saat berganti minit...dari minit berganti jam..dari jam berganti hari...dari hari berganti minggu..dari minggu berganti bulan..dari bulan berganti tahun dan dari tahun berganti dekad...Sedekad lamanya saya bekerja makan gaji tetapi masih tak boleh simpan RM5000...hmm...bos bos saya pula sering bertukar kereta dan enjoy bercuti ke luar negeri...INI BUKAN LIFE YANG SAYA MAHUKAN...Saya juga yakin anda juga mempunyai perasaan yang sama...Beza antara saya dan anda semua ialah BERANI UNTUK BERUBAH...

Saya masuk perniagaan ini bukan untuk faham, tetapi untuk mengubah taraf hidup...sedangkan ramai orang di luar sana masih ternanti2 apakah peluang yang ada di depan mata mereka..tapi bila peluang tu datang, banyak pula alasan yang diberi...

ALASAN :

1 ) nak fikir dulu lah
2 ) nak RM100,000 tapi RM500 pun tak nak keluarkan
3 ) nak faham dululah ( memang perlu faham, tapi faham yang asas sudah ler..yang penting syarikat yang kita join to Legal..yang penting BUAT DULU, BARU LA TAU )

4 ) kawan aku buat tak jadi..hmm..tak payah la join..( kenapa nak ikut orang yang gagal )

Bagaimana nak buat duit RM100,000..semua orang boleh buat..cuma nak dengan tak nak jer..

Tanpa cuba melangkah, kita tak akan ke mana..tak lama lagi, ura-ura petrol RON95 akan naik harga lagi...apakah tindakan kita selepas ini...? Barang sudah tentu naik harga...sampai bila kita nak jadi DEFENDER...? EMPOWER ~ UNSTOPPABLE membimbing kita menjadi striker...

Seminar Ilmu UNSTOPPABLE


UNSTOPPABLE menganjurkan kita berkawan dengan orang-orang yang berfikiran POSITIF...!!!


Sudah-sudah la berfikiran negatif...kita memandang rendah kat orang sekalipun, takde gunanya..satu sen pun kita tak dapat..lebih baik kita jadi diri kita sendiri...kalau tak nak ubah demi diri sendiri, ubahlah demi keluarga dan anak-anak...tak rugi pun...

Saya dan anda semua adalah sama..yang membezakan saya dengan anda ialah BERANI UNTUK BERUBAH DAN TIDAK LAGI BERGURU DENGAN ALASAN...

Kalau anda rasa ada menyimpan hasrat untuk mengubah taraf hidup dan ingin mengetahui bagaimana caranya untuk menyertai Empower, boleh hubungi saya di talian 012-297 2898...

WALLAHUALAM...

P/S :
ISI BORANG RINGKAS DI PERENGGAN BAWAH ENTRI INI..INSYAALLAH ANDA AKAN SAYA HUBUNGI SECEPAT MUNGKIN...

DENGARLAH KATA HATI YANG PERTAMA KERANA IANYA ADALAH SUARA HATI ANDA...

JANGAN DENGAR SUARA HATI YANG KEDUA KERANA IANYA ADALAH SUARA SYAITAN YANG BERBISIK DI HATI ANDA...SYAITAN BERBISIK SEBEGITU RUPA KERANA MEREKA HANYA NAK KITA KEKAL DI DALAM KEADAAN KEMISKINAN DAN AKHIRNYA KITA SENDIRI AKAN MENUJU KEKUFURAN...



*
*
*
*
contact form faq verification image

Web forms generated by 123ContactForm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...