Ramai Orang Memberi Alasan Untuk GAGAL...!!! Tetapi Hanya Anda Yang Boleh Beri Satu Sebab Untuk BERJAYA....!!!


Kebanyakan orang mempunyai impian yang sangat besar dan sentiasa impikan yang indah-indah belaka...Tetapi apabila tiba satu peluang mereka akan menolak dengan seadanya.ini membuatkan mereka akan duduk dalam keadaan sama saja sebab bagi saya 'If u do the same, U get the same'..dalam kotak fikiran mereka bermain 1001 alasan...Antara sikap yang orang yang gagal ialah suka bagi alasan dan suka complain tapi tiada tindakan...Antara alasan yang keluar dari mulut orang yang gagal antaranya saya takut untuk cuba, saya balik fikir, saya tengok dulu, saya malas, saya tak pandai cakap, saya takdeduit dan bermacam-macam lagi..tapi mereka masih belum sedar bahawa mereka masih duduk dalam kesempitan dan sering merungut dengan kehidupan seharian contoh rungutan yang keluar ialah..aduh sewa rumah tak bayar lagi, kereta dah 2 bulan tak bayar, credit card dah decline, minyak naik lagi dan banyak lagi ...Sesungguhnya golongan ini ialah golongan yang selesa dalam kesusahan..Apabila dapat peluang mereka menolak tetapi masih belum sedar bahawa mereka dalam kesusahan..Jadi marilah kita merebut peluang yang ada...Kaum lain berlumba-lumba untuk berjaya, kita masih dalam keadaan sama saja..masih duduk di bawah tempurung...Sedarlah bahawa ekonomi kita di tangan orang lain...nama je tanah melayu tapi ekonomi orang lain yang control.WHY???.

*
*
*
*
contact form faq verification image

Web forms generated by 123ContactForm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...