Khairol R - From Zero To Hero....Sama-Sama Kita Ikuti Kisahnya...

Sebuah buku/ ebook kisah BENAR bagaimana permulaan KHAIROL R dari hari pertama hingga bergelar JUTAWAN! Buku ini telah mengubah puluhan ribu pembacanya & ramai yang mengakui selepas membaca buku ini, kehidupan mereka berubah 1000% kerana dalam buku ini, KHAIROL R menceritakan semua rahsia beliau sehingga menyebabkan kejayaan beliau amat pantas dan menjadi sejarah di Malaysia!
Kalau dari seorang yang ada kereta, ada gaji, ada rumah biasalah kalau boleh berjaya, tapi beliau ni dari seorang yang zero, hutang sewa rumah 6 bulan, duit tinggal RM60 dan memilih langkah untuk masuk bisnes yang dicadangkan kawan.
Dengan menjual saki baki barang yang ada, beliau mulakan langkah berani dengan satu tekad 'apa nak jadi-jadilah'!!



Di dalam buku ini, anda akan nampak sendiri kenapa hari ini beliau boleh membimbing lebih 40,000 ahli UNSTOPPABLE seluruh tanah air untuk jadi seperti beliau.

Buku ini amat mudah di baca, dalam masa setengah jam pun dah boleh habis, dan ramai yang terus baca kali kedua, ketiga dan seterusnya kerana bahasanya yang sangat mudah dan menarik.
Beliau juga telah dilamar beberapa kali oleh produser filem untuk memfilemkan buku ini yang mana produser itu sendiri setelah membaca buku ini berkali-kali sehingga menitiskan airmata.



antara kata-kata beliau di dalam buku ini : 'adakah aku dilahirkan HEBAT, atau aku BERUSAHA MELAHIRKAN KEHEBATAN ITU?'

*
*
*
*
contact form faq verification image

Web forms generated by 123ContactForm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...